خانه / پودر کاکائو کارگیل / پودر کاکائو کارگیل gt50

پودر کاکائو کارگیل gt50

پودر کاکائو کارگیل gt50 تولید شده در کشور هلند از بهترین دانه های کاکائو بدون شک یکی از بهترین پودرهای کاکائو ۱۰-۱۲ الکالایز موجود در بازار ایران می باشد.

پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو

پودر کاکائو کارگیل دارای مشخصات خاص خودش است و می توان به طعم دهندگی فوق العاده و رنگ تقریبا تیره ان اشاره کرد که رنگ دهی بسیار بالایی دارد پودرهای الکالایز دارای درصد چربی بین ۱۰-۱۲ دارند که درصد قلیلیی این پودرها بین ۷ تا ۸ درصد است.
بسیاری از واحدهای تولیدی شکلات، کیک، بستنی، بیسکوست، مکلمل های ورزشی، لبنیات عمده خریداران کارگیل gt50 هستند البته در کنار این تولید کنندگان لوازم قنادی فروش ها و مشاغل خانگی فعال در زمینه شکلات و شیرینی خریداران دیگر محصول را تشکیل می دهند.

قیمت پودر کاکائو کارگیل gt50

قیمت پودر کاکائو کارگیل

همیشه برای خرید محصول به خصوص پودر کاکائو کارگیل gt50 هلند دغدغه های بسیار زیادی وجود دارد علت ان هم قیمت های متفاوت اعلامی در بازار و وجود بارهای با تاریخ ها و احتمالا تقلبی در بازار است.
ما در بازرگانی برکامان این هدف را دنبال می کنیم که مشتریان خود را با مشاوره صحیح و اعلام قیمت های حداقلی روز به مقصود خود که خرید بی دغدغه پودر کاکائو کارگیل است برسانیم.
قیمت پودر کاکائو کارگیل به صورت کیلویی محاسبه می شود که منظور از کیلویی کیسه های ۲۵ کیلویی محصول در حجم است بنابراین برای برخورداری از بهترین قیمت های روز میزان حجم سفارش شما بسیار اهمیت دارد.
البته در کنار پودر کاکائو کارگیل gt50 انواع دیگر محصول با برندهای مختلف در بازرگانی برکامان موجود است که با توجه به نیاز مشتریان از محل انبارهای تهران مستقیم از واردات تامین می شود.

نحوه سفارش پودر کاکائو

نحوه سفارش پودر کاکائو

با توجه به اینکه بسیاری از خریداران پودر کاکائو در خارج از تهران فعالیت دارند امکان خرید غیر حضوری فراهم است و تنها با راه های ارتباطی می توانند محصول مورد نیاز خود را ثبت سفارش کنند و در کمترین زمان ممکن در شهر خود این محصول را دریافت کنند.
البته لازم به ذکر است که برای خرید مستقیم بسیاری از محصولات مواد غذایی مخصوصا پودر کاکائو هزینه انبارداری و کرایه شهری تا باربری هم با مشتری است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پودر کاکائو هلندی

خرید پودر کاکائو هلندی ۱۰-۱۲ ( Cargill )

خرید پودر کاکائو هلندی ۱۰-۱۲ ( Cargill ) کارگیل بدون شک یکی از بهترین خریدهای …

کانال تلگرام