خانه / پودر کاکائو کارگیل DB82 / فروش پودر کاکائو کارگیل DB82

فروش پودر کاکائو کارگیل DB82

فروش پودر کاکائو کارگیل DB82 که یکی از بهترین کدهایی است که در کارخانه تولید پودر کاکائو در هلند از حاصل فراوری دانه خام کاکائو تولید می شود و نوعی الکالایز ۱۰-۱۲ با پی اچ بین ۶ تا ۷ است در بازرگانی برکامان مستقیم از واردات در حال انجام است.
پودرهای کاکائوی کارگیل که در ایران مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان و حتی فروشندگان لوازم قنادی قرار گرفته هیچ دلیلی جزء کیفیت در مورد این محصول ندارد.

فروش پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو در تمامی نمونه های ۱۰-۱۲ الکالایز تولید شده در کشورهای صاحب این محصول از جمله کشورهای اسیایی و اروپایی در کنار نوع نچرال که غالبا برندهای اروپایی هستند در نوع فله ان که کیسه های ۲۵ کیلویی را شامل می شود در این مجموعه در حجم های زیاد انجام می شود.
با توجه به میزان سفارش طبیعتا قیمت متفاوت می شود و این موضوع می تواند برای تولید کنندگان خریدی مورد توجه را رقم زند پس با اعلام وزن مورد نظر خود از بهترین قیمت های انواع پودر کاکائو برای مجموعه خود بهره مند شوید.

قیمت پودر کاکائو کارگیل DB82

قیمت پودر کاکائو کارگیل DB82

با توجه به اینکه پودر کاکائو ۱۰-۱۲ از عمده ترین فروش ها در ایران را به خود اختصاص داده است و فراوانی برندهای الکلالایز و نچرال این محصول ، باعث این موضوع شده است که قیمت ها در بازار بسیار متفاوت باشد و در خصوص پودر کاکائو کارگیل هلندی DB82 هم باید به این نکته اشاره کنیم که تقریبا از بالاترین قیمت به دلیل کیفیت بالایی که دارد در بازار برخوردار است.
علت این قیمت بالا هم این است که این محصول نسبت به برندهای دیگر با توجه به نظر تولید کنندگان از مصرف کمتری در تولید برخوردار می باشد و این اختلاف به اصطلاح دوز مصرفی قیمت بالای ان را جبران می کند و در نهایت محصولی با مکیفیت برای یک تولید کننده به ارمغان می اورد.

فرق پودر کاکائو کارگیل DB82 با GT50

فرق پودر کاکائو کارگیل DB82 با GT50

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که فرق پودر کاکائو هلندی کارگیل DB82 با GT50 در چیست مگر هر ۲ مورد الکالایز ۱۰-۱۲ نیست.
در جواب باید گفت که برندهای مختلفی از پودر کاکائودر بازار موجود می باشد و هر کدام در کشوری متفاوت تولید می شوند اما هر برند دارای کدهایی هستند که نشان دهنده رنگ محصول از روشن تا تیره هستند در مورد این ۲ کد کارگیل هم باید بگوییم که پودر کاکائو GT50 کد محصولی است با رنگ تقریبا روشن و شکلاتی و دارای عطر بسیار دلنشین و حلالیت بالا می باشد، اما DB82 پودری است باز هم با حلالیت بسیار مطلوب اما دارای رنگی تیره و طعمی تقریبا دارک است

که اگر بخواهیم مقایسه ای قابل درک برای شما داشته باشیم رنگ DB82 برابری می کند با پودر کاکائو شناخته شده S9 ترکیه که محصول کارخانه التین مارکا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام