خانه / پودر کاکائو تلخ / فروش پودر کاکائو تلخ | مرکز پخش انواع پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو تلخ | مرکز پخش انواع پودر کاکائو

فروش پودر کاکائو تلخ ۱۰ -۱۲ مخصوص تولید شکلات تلخ و یا استفاده در بسیاری از محصولات در کارخانجات صنایع غذایی به صورت کیسه های فله ۲۵ کیلویی در مرکز پخش انواع پودر کاکائو با ارسال مستقیم از وارد کننده انجام می شود.
مرکز پخش پودر کاکائو زمانی که بتواند انواع پودر کاکائو را برای مشتریان عمده خود تامین کند بیشتر دیده می شود و خریداران بدون دغدغه به ان مراجعه می کنند و در نهایت خرید های عمده خود را انجام می دهند بنابراین در انتخاب این مراکز فروش دقت بیشتری باید انجام شود.

فروش پودر کاکائو تلخ

فروش پودر کاکائو تلخ

فروش پودر کاکائو تلخ و شیرین ۲ نوع پودر کاکائویی که بسیار برای تولید کنندگان اهمیت البته مشخصات هر دو نوع برای چربی ۱۰ -۱۲ است و هر دو مورد هم در کیسه های ۲۵ کیلویی وارد بازار می شود اما پودر کاکائو تلخ را مخصوص شکلات های تخته ای تلخ و یا انواع شکلات استفاده می کنند و در بازار انواع مختلفی دارد البته با توجه به وارداتی بودن کاکائو کیفیت مرغوب و معمولی از انالیز محصول و تست نمونه های ارسالی امکان ذیر است.

مرکز پخش انواع پودر کاکائو

مرکز پخش انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو دارای انواع مختلفی است و تولید کنندگان بسیاری در گوشه و کنار دنیا دارد البته تولید دانه خام کاکائو در کشورهای محل کشت این محصول انجام می شود و معمولا فراوری محصول و تولید پودر و کره کاکائو در کارخانجات فراوری در کشور دیگری انجام می شود و در نهایت در هر کشوری مرکز پخش هایی هم برای توزیع عمده وجود دارند.
با توجه به اینکه پودر کاکائو بسیار متنوع است و مارک های زیادی در بازار دارد بنابراین یک خریدار قبل از هر اقدامی جهت خرید عمده کمی باید در مورد نوع و قیمت محصول کمی دقت داشته باشد.

قیمت پودر کاکائو اسپانیا

قیمت پودر کاکائو اسپانیایی

بهترین پودر کاکائو اسانیایی که در بازار ایران وجود دارد ناترا است مثل تمام پودرهای دیگر دارای چربی ۱۰ -۱۲ است و از کشور مبداء که تولید کننده این محصول است در کیسه های ۲۵ کیلویی قرار می گیرد قیمت این پودر هم به مانند تمامی پودرهای دیگر در این مرکز فروش به صورت مستقیم از واردات است و بدون واسطه به مشتریان اعلام می شود.
البته با توجه به نوسانات قیمت پودر کاکائو در بازار امکان قرار دادن قیمت در سایت فراهم نیست و فقط می توانید از طریق ارتباط تلفنی بهترین و به روزترین قیمت ها را با توجه به میزان خرید خود داشته باشید.

نمایندگی خرید پودر کاکائو

نمایندگی خرید پودر کاکائو اولکر

به طور کل پودرهای وارداتی در ایران تنوع زیای دارد و در این بین محصولات ترکیه در ۲ نوع S9 و اولکر توانسته بازار خوبی برای خرید داشته باشد البته پودرهای کاکائو ترکیه معمولا انحصارا توسط چند نمایندگی یا بهتر است بگوییم شرکت بازرگانی فروش وارد می شوند و در بازار متاسفانه با واسطه گری بسیار زیادی مواجه شده اند.
مهمترین مزیت پودر کاکائو اولکر این است که دارای رنگ تیره است و از عطر و طعم خوبی برخوردار است به همین دلیل توانسته در کنار اسنوی ترکیه رقابت خوبی برای فروش داشته باشد برای سفارش حجمی این محصولات با کیفیت می توانید سفارش خود را اعلام کنید.

فروش پودر کاکائو قنادی

فروش پودر کاکائو قنادی ها

فروش عمده و مستقیم پودر کاکائو به قنادی های سراسر کشورقنادی ها یکی از مهمترین تولید کننده هایی هستند که هر چند خرید بسیار زیادی ندارند اما در کنار هم خریداران بسیار بزرگی را تشکیل می دهند خرید این واحدهای تولیدی معمولا از ۱۰۰ کیلو برای هر دوره خرید بیشتر نمی شود اما برنامه ای مستمردارند و این یک مزیت محسوب می شود.
معمولا قنادی ها برای خرید مستقیم دچار مشکل می شوند و دلیل ان هم فقط خرید با حجم کم است ما این امکان را فراهم کرده ایم که با قرار دادن سفارش این تولیدیها در کنار یکدیگر و در نهایت رسیدن به حجم قابل توجه با همان شرایط در فروش حجمی انواع مختلف پودر کاکائو را به تمام قنادی های موجود در کشور به صورت عمده به فروش برسانیم و در نهایت ارسال کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام