خانه / پودر کاکائو مالزی / مرکز فروش عمده پودر کاکائو فیوریچ مالزی

مرکز فروش عمده پودر کاکائو فیوریچ مالزی

فروش عمده پودر کاکائو مالزی فیوریچ در بهترین کد های ان از قبیل ۳۷۰ و کد ۹۶۰ به صورت فله در کیسه های ۲۵ کیلویی با درصد ۱۰-۱۲ در این مرکز پخش روزانه انجام می شود.
با توجه به اینکه دانه خام کاکائو در ایران به عمل نمی اید و ایران محل کشت درخت این محصول نیست بنابراین پودرهای بسیار زیادی بعد از فراوری این دانه در دنیا تولید می شود و بسیاری از با کیفیت های ان وارد ایران می شود که یکی از این مارک ها فیوریچ مالزی است.

فروش عمده پودر کاکائو مالزی

فروش عمده پودر کاکائو مالزی

فروش عمده پودر کاکائو مالزی فیوریچ کد ۳۷۰ که رنگ نسبتا تیره ای دارد می تواند نیاز بسیاری از تولید کنندگان که کیفیت را مهم می دانند برطرف کند البته قیمت مناسب پودرهای کاکائو مالزی زمینه مصرف استفاده در تولید مخصوصا کیک و کلوچه و بستنی را فراهم کرده است.
با توجه به اینکه پودر کاکائو مالزی برند فیوریچ دارای کدهای متفاوت از روشن تا تیره است در این بازرگانی فروش شاهد فروش عمده تمامی این کدها خواهید بود برای اطلاع از موجودی انبار و قیمت می توانید در هر زمان از ما اطلاعات لازم را به دست اورید.

پودر کاکائو خارجی عمده

پودر کاکائو خارجی عمده

ایران وارد کننده بزرگی در زمینه انواع پودهای خارجی محسوب می شود پودرهایی که در کیسه های ۲۵ کیلویی به صورت عمده با درصد چربی ۱۰-۱۲ مورد توجه تولید کنندگان بزرگی قرار گرفته است.
گستردگی پودر کاکائو و تولید و تنوع ان به حدی است که برای انتخاب در استفاده مواد اولیه محصولی از طرف کارخانجات تحقیقات و تست های زیادی انجام می شود و درنهایت نوعی خاص انتخاب می شود.
این تنوع را می توان به چند مورد اشاره کرد تا اطلاعی بیشتر نسبت به انواع پودرهای کاکائو خارجی پیدا کنید:

  • پودر کاکائو کارگیل هلند با کد معروف GT50 و البته مارک بنسروپ که بی نظیر است و قیمت بالا
  • پودر کاکائو مالزی در برندهای فیوریچ و کریس کاکائو
  • پودر کاکائو المان با پودری نام اشنا به نام لوکس فاین در بازار ایران
  • پودر کاکائو ترکیه در نوع معروف S9
  • پودر کاکائو اندونزی با نام شناخته شده ارزان ان در بازار به نام جام بی
  • پودر کاکائو اسپانیا در نوع با کیفیت ناترا
  • پودر کاکائو فرانسه اپرا که دارای چند کد است
  • پودر کاکائو افریقایی از قبیل غنا و کلمبیا که در بازار زیاد مورد توجه قرار نگرفته اند
  • پودر کاکائو افریقانای ایرانی با کد های متفاوت به نام F
قیمت پودر شکلات

قیمت پودر شکلات

قیمت پودر شکلات برای تولید شکلات تلخ و یا انواع شکلات های کاکائویی بستگی به نوع محصول و مقدار سفارش مشتریان در زمان خرید دارد که ارزان ترین قیمت ها را با توجه به ارسال مستقیم ما از محل انبارهای محل واردات در شوراباد تهران دریافت خواهید کرد.
قیمت پودر کاکائو که به پودر شکلات معروف است کاملا با نرخ ارز پایین و بالا می رود و برای خرید روزانه باید استعلام قیمت را به همراه موجودی انبارها دریافت کنید بنابراین از همین حالا ما اماده پاسخگویی تلفنی و راهنمایی های بیشتر چه در زمینه مشاوره جهت انتخاب نوع مورد نظر و چه خرید قطعی می باشیم.

فروش مستقیم از واردات انواع پودر کاکائو

فروش مستقیم از واردات انواع پودر کاکائو

بهترین حالت برای فروش عمده پودر کاکائو مالزی و یا انواع پودر کاکائو در بازار این است که مستقیم از انبارهای وارداتی باشد بنابراین برای رسیدن به این مهم می توانید بهترین شرکت های بازرگانی فروش مستقیم پودر کاکائو را پیدا کنید و به صورت کاملا تضمین شده انواع پودر کاکائوی مورد نیاز خود را خریدرای کنید.
تولید کنندگان برای رهایی از دغدغه تامین مواد اولیه کارخانه خود بهترین راهی که در پیش دارند ارتباط با ما است و ضمن اینکه برای خرید ارامش خاطر خواهند داشت در کنار ان خریدی مقرون به صرفه و بدون واسطه را تجربه خواهند کرد.

خرید بهترین کاکائو برای کیک

خرید بهترین کاکائو برای کیک

کارخانجات و واحدهای بزرگ تولید کننده کیک برای خرید بهترین کاکائو همواره دچار زحمت می شوند و نمی توانند پودر کاکائوی ارزانی را خریداری کنند. علت ان هم خرید بسیار حجمی انان است و اطلاع یافتن واسطه ها از خرید دوره ای انان و این موضوع باعث سدی می شود که یک تولید کننده به دلیل سود جویی اطرافیان خود نتواند از خرید مناسب و ارزان بهره مند شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پودر کاکائو مالزی

فروش پودر کاکائو مالزی Ali Kakao

فروش پودر کاکائو مالزی Ali KaKao علی کاکائو تولید کشور مالزی که الکالایز ۱۰-۱۲ است …

کانال تلگرام