خانه / پودر کاکائو اندونزی / فروش پودر کاکائو اندونزی ارزان cargill

فروش پودر کاکائو اندونزی ارزان cargill

فروش پودر کاکائو اندونزی ارزان قیمت ۱۰-۱۲ با نام کارگیل cargill در کیسه های ۲۵ کیلویی به صورت مستقیم از محل واردات ان شهر تبریز را به عمده داریم.
برای خرید کاکائو ارزان قیمت مهمترین مساله ای که بسیار مهم است همکاری با شرکت هایی است که این محصول را مستقیم از محل واردات در اختیار مشتریان قرار می دهند.

فروش پودر کاکائو اندونزی

فروش پودر کاکائو اندونزی

فروش پودر کاکائو اندونزی ۱۰-۱۲ با نام های مختلف در بازار ایران انجام می شود که البته تمامی این پودرها تقریبا دارای یک کیفیت هستند و ارزان، با توجه به اینکه خریدران این محصول را کارخانجاتی مانند بیسکویت و کیک و کلوچه تشکیل می دهند بنابراین برای تامین این کاکائو در کنار تولید کنندگان خواهیم بود.

پودر کاکائو الکالایز روچر

پودر کاکائو الکالایز روچر عمده

از دیگر پودرهای کاکائو اندونزی برند روچر است و این محصول ۱۰-۱۲ و الکالایز است که در ۲ رنگ روشن و تیره به صورت عمده وارد بازار ایران شده است.
با توجه به اینکه این محصول دارای قیمتی ارزان است بسیار مورد توجه خریداران که عمدتا تولید کنندگان است قرار گرفته است.

خرید بهترین کاکائو ارزان

خرید بهترین کاکائو ارزان برای کیک

با توجه به گستردگی کارخانجات کیک و کلوچه و بیسکویت و شیرینی در ایران و تولید بسیار بالای این واحدهای تولید و همچنین فروش صادراتی محصول خود این تولید کنندگان همیشه دغدغه خرید بهترین پودر کاکائو که اصلی ترین مواد اولیه برای تولید محصول است را دارند و ما این کاکائو را ارزان و با کیفیت در اخیتار تولید کنندگان قرار خواهیم داد.

تنوع در فروش انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو بسیار متنوع است و نوع ۱۰-۱۲ این محصول از قبیل الکالایز و نچرال با نام ها و برندهای مختلف که هر کدام تولید شده در کشوری است به صورت حجمی وارد ایران می شود و به صورت عمده به فروش می رسد.
با توجه به نوع نیاز خود از همین حالا با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را به صورت حجمی به ما اعلام کنید تا در کمترین زمان ممکن و بهترین قیمت محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

تبریز محل واردات پودر کاکائو

تبریز محل واردات پودر کاکائو

از جمله شهرهایی که در مورد واردات پودر کاکائو بسیار اهمیت دارد تبریز است و دلیل ان هم ۲ موضوع است ابتدا نزدیکی به مرزها و دوم اینکه وجود کارخانجات تولید کننده شکلات و کیک و کلوچه است که این شهر را تبدیل به محل اصلی واردات پودر کاکائو از جمله S9 ترکیه کرد است.
گوناگونی پودر کاکائو و درخواست برای خرید این محصول باعث شده که در بازار واسطه ها نقش اساسی ایجاد کنند و به همین دلیل هم اکثر تولید کنندگان به دلیل نیاز فوری که به این محصول دارند شتاب زده خرید را از این افراد انجام می دهند که با توجه به این موضوع با خریدی گران روبرو خواهند شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام