خانه / پودر کاکائو کارگیل / فروش عمده پودر کاکائو کارگیل هلندی

فروش عمده پودر کاکائو کارگیل هلندی

فروش پودر کاکائو کارگیل و بنسروپ هلندی عمده با درصد چربی ۱۰ -۱۲ به صورت فله ای بسته بندی شده در کیسه های ۲۵ کیلویی در محل کارخانه محل تولید، فراوری شده از بهترین دانه های خام کاکائو در کدهای مختلف روشن و تیره انجام می شود.
پودر کاکائو کارگیل را هر تولید کننده و یا خریدار عمده در بازار به راحتی می شناسد و در حجم بسیار زیادی هم خریداری می کند.

فروش پودر کاکائو کارگیل

فروش پودر کاکائو کارگیل

فروش پودر کاکائو کارگیل محصول کشور هلند و مستقیم از واردات در کیسه های ۲۵ کیلویی فله ای انجام می شود، اگر چه کشور هلند محل کشت کاکائو نمی باشد بلکه بهترین کارخانه فراوری دانه خام کاکائو در این کشور تاسیس شده است و همه ساله با خرید دانه های خام کاکائو مرغوب اقدام به تولید بهترین پودر کاکائو و کره کاکائو را انجام می دهد.
محصولات کارگیل شامل روغن جانشین کره کاکائو CBS هم می شود که در کارخانجات شکلات و شیرینی از کاربرد بسیار زیادی هم برخوردار است.

قیمت پودر کاکائو فله

قیمت پودر کاکائو فله ای

در بازار عمده فروشی پودر کاکائو به صورت فله ای ۲۰ کیلویی قیمت گذاری می شود و این قیمت ها اعتبار روزانه دارد به این دلیل که محصولات وارداتی هستند و هر کدام دارای ویژه گی های خاص خودش است پس برای قیمت یک یک مارک های پودر کاکائو نیاز به استعلام موجودی و قیمت روز است که این کار فقط با تماس امکان پذیر است.
البته در خرید عمده و نحوه قیمت گذاری حجم مورد سفارش بسیار اهمیت دارد و به طور طبیعی درخواست های با وزن زیاد از بهترین قیمت ها برخوردار می شود.

نمایندگی فروش پودر GT50

نمایندگی فروش پودر GT50 هلندی

پودر کاکائو کارگیل GT50 هلندی ۱۰-۱۲ یکی از بهترین محصولات این کشور است و در بازار دنیا مخصوصا ایران خرید ان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این پودر دارای رنگ تقریبا روشن است و بیشتر واحدهای تولید لبنی مشتریان ان هستند مهمترین محل خرید نمایندگی های فروش می باشند.
البته با توجه به کیفیت فوق العاده خوب پودر کاکائو کارگیل هلندی GT50 کارخانجات تولید شکلات و کیک و کلوچه مشتریان دیگر این پودر مرغوب هلندی می باشند.

مرکز خرید پودر کاکائو

مرکز خرید پودر کاکائو تلخ

هر محصولی مرکز خرید خاصی دارد از جمله پودر کاکائو تلخ که باز همان درصد چربی ۱۰ -۱۲ منظور است این پودرها الکالایز هستند و تیره و چند پودر بسیار معروف در ایران این ویژگی را دارا می باشد از جمله کاکائو S9 ترکیه و یا F11 افریقانا شیرین عسل پس برای تهیه عمده این مارک ها و کدهای معروف در کنار شما تولید کننده و یا خریدار عمده هستیم.
پودر دیگری که از این ویژگی برخورداراست و کمی رنگ تیره تر دارد محصول کشور اسپانیا به نام ناترا است که البته پودری است بسیار تلخ رنگ و سیاه که ین محصول را هم تخصصی در این مجموعه بازرگانی فعالیتبرای فروش عمده داریم.

خرید پودر کاکائو

خرید پودر کاکائو مرغوب

به طور کل زمانی صحبت از پودر کاکائو مرغوب می شود که مشتریان این محصول تولید کنندگان باشند و کیفیت برای تولید محصول مورد نظرشان بسیار مهم است بنابراین خرید این کارخانجات تولیدی بسیار در نوع مرغوب اهمیت دارد.
مرغوب ترین پودرهای کاکائو در بازار ان دسته پودرهایی هستند که علاوه بر طعم بسیار خوب دارای رنگ دهی مورد نظر برای تولید کنندگان باشد که این مهم فقط با تجربه و نوع انتخاب صحیح صورت می پذیرد.

فروش عمده انواع پودر کاکائو

فروش عمده انواع پودر کاکائو

پس برای پودر کاکائو و خرید ان تقاضاهای بسیار زیادی وجود دارد و تمام دغدغه خریداران عمده که تقریبا تولید کنندگان هستند نوع ان بسیار اهمیت دارد و باید از مرکز فروشی این محصول فوق العاده با اهمیت را خریداری کنند که انواع پودر کاکائو را با توجه به نیاز انان فعالیت داشته باشد.
فروش پودر کاکائو به عنوان مواد اولیه اگر با کره کاکائو و پودر نارگیل در زمان فروش در یک مرکز فروش انجام شود بهترین شرایط برای خریداران رقم خواهد خورد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پودر کاکائو کارگیل

پودر کاکائو کارگیل gt50

پودر کاکائو کارگیل gt50 تولید شده در کشور هلند از بهترین دانه های کاکائو بدون …

کانال تلگرام