خانه / پودر کاکائو داچ پروسس / فروش عمده پودر کاکائو داچ پروسس

فروش عمده پودر کاکائو داچ پروسس

فروش پودر کاکائو داچ پروسس که همان الکالایز معروف است در این مجموعه به صورت عمده، از نظر شیمیایی این محصول در PH 7 تنظیم شده است که همین باعث تیره تر بودن محصول نسبت به نچرال است.
پودر کاکائو داچ پروسس به دلیل خنثی بودن PH که همان شماره ۷ در انالیز است بسیار مورد توجه تولید کنندگان شیرینی و شکلات قرار گرفته است، علت استقبال از این پودر کاکائو استفاده راحت و حلالیت بسیار بالای الکالایز در زمان تولید است.

فروش پودر کاکائو داچ پروسس

فروش پودر کاکائو داچ پروسس

فروش پودر کاکائو داچ پروسس ( الکالایز) ۱۰-۱۲ در حجم های تناژ، با توجه به اینکه در زمان فراوری دانه خام کاکائو فرایندی را روی این پودر کاکائو انجام می دهند و مقداری از کره کاکائو را از ان جدا می کنند و محصول را به PH 7 می رسانند بنابراین رنگ محصول تیره و حلالیت ان بالا می رود.

مرکز پودر کاکائو طبیعی

مرکز پودر کاکائو طبیعی

پودر کاکائو نچرال و یا همان طبیعی در زمان فرایند فراوری دانه خام کاکائو و پس از جدا سازی کره کاکائو دچار هیچ فرایند اضافه ای نمی شود و با PH بین ۵ الی ۶ در کیسه های ۲۵ کیلویی فله بسته بندی می شود.
پودر کاکائو طبیعی دراای مزه ای ترش است و محصول به رنگ روشن می باشد، این پودر کاکائو عطر و طعم قوی تری نسبت به الکالایز ( داچ پروسس ) دارد و درای طعم شکلاتی تر و بافت نرم تر است که این موضوع خود عامل گران تر بودن پودر کاکائو نچرال شده است.

بازرگانی پودر کاکائو

بازرگانی پودر کاکائو

نیازپودر کاکائو مخصوص کارخانجات تولیدی در کشور را تقریبا شرکت های بازرگانی پودر کاکائو تامین می کنند که بیشتر این درخواست های موجود مربوط به نوع الکالایز و نچرال ۱۰-۱۲ می باشد.
شرکت های بازرگانی که تخصصا پودر کاکائو فعالیت دارند ۲ روش برای تامین دارند ابتدا خود وارد کننده محصول هستند که بسیار این مورد کم است و دیگر از کارخانجات وارد کننده و یا چند شرکت وارد کننده نیاز مشتریان خود را تامین می کنند.

وارد کننده پودر کاکائو ارگانیک

وارد کننده پودر کاکائو ارگانیک

وارد کننده پودر کاکائو ارگانیک و یا همان نچرال معروف موردی این کار را انجام می دهد به این دلیل که این پودر از استقبال زیادی برخوردار نیست البته نسبت به نوع الکالایز اگر چه پودر کاکائو ارگانیک مشتریان حجمی ویژه خود را دارد.

2 روش واردات پودر کاکائو

۲ روش واردات پودر کاکائو

برای واردات پودر کاکائو ۲ روش بسیار معمول در بازار وجود دارد که البته خریداران معمولا به این موضوع توجهی ندارند و نیازی هم به اطلاعات بیشتر ندارند چون ترجیح می دهند بار را از محل انبار های داخل ایران خریداری کنند.

  1. واردات پودر کاکائو توسط شرکت های بازرگانی مجاز این محصو در حجم های بسیار بالا انجام می شود و عمده ترین پایگاه این شرکت ها در تهران و تبریز می باشد علت ان هم واردات از مرزهای ترکیه است.
  2. وادرات پودر کاکائو توسط کارحانجات تولیدی فعال در صنایع غذایی که برای مصرف مورد نیاز خود این مهم را انجام می دهند البته معمولا مازاد نیاز خود را هم در کشور به فروش عمده می رسانند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام