خانه / کاکائو / پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲ ( Alkalize )

پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲ ( Alkalize )

پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲ ( Alkalize ) الکالایز که در زمان تولید با کربنات پتاسیم ترکیب می شود و اسیدیته کاکائو را به PH 7 خنثی می کند اگر چه که این درصد به ۸ در نوع تیره می رسد که خود عامل رنگ سیاه است.

پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲

پودر کاکائو تیره

پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲ ( Alkalize ) با توجه به اینکه محصول تولید شده را بسیار تیره می کند مود توجه تولید کنندگان بسیاری از جمله کیک و کلوچه و همچنین بستنی قرار گرفته است در حال حاظر در بازار ایران چند برند از کشورهای مختلف وجود دارد که دقیقا پودر کاکائو سیاه محسوب می شود.
البته در توضیح استفاده از پودر کاکائو این مطلب ضروری است که اگرچه قیمت محصول کمی بیشتر است اما مقدار مصرفی در تولید محصول بسیار کمتر از پودر کاکائو روشن است.

  • پودر کاکائو الکالایز فیوریچ مالزی کد ۹۶۰
  • پودر کاکائو ناترا اسپانیا کد ابیزا

قیمت پودر کاکائو رنگ تیره

قیمت پودر کاکائو

در بازار پودرهای کاکائوی وارداتی بسیار زیادی با برندهای مختلف موجود است که ۲ نوع الکالایز در انواع مختلف تیره رو روشن و نچرال در چند برند موجود است که طبیعتا قیمت این ۲ محصول در مورد فله ۲۵ کیلویی البته در حجم تناژ متفاوت است.
در این بین تنوع در بین پودرهای کاکائو بسیار زیاداست و هر کدام مورد توجه عده ای از تولید کنندگان و مصرف کنندگان قرار گرفته است اما پودر کاکائو که رنگ تیره ای دارد و یا بهتر بگوییم سیاه رنگ از قیمت تقریبا ۳۰ درصدی نسبت به سایر کد رنگ ها برخوردار است.

بهترین تامین کننده پودر کاکائو

بهترین پودر کاکائو

در بازار تامین کنندگان زیادی در خصوص پودر کاکائو، روغن cbs، دانه قهوه و انواع قهوه های فوری فعالیت دارند که تقریبا این محصولات را همزمان فعالیت دارند اما بهترین تامین کننده را یک تولید کننده و یا عمده فروش این گونه معرفی می کند که محصول مورد فعالیت را همیشگی با یک کیفیت و قیمت مناسب برای تامین داشته باشد تا دغدغه ای برای خرید های مستمر نداشته باشد.

تفاوت پودر کاکائو تیره با نچرال

تفاوت پودر کاکائو تیره با نچرال

در مورد تفاوت پودر کاکائو الکالایز ( Alkalize ) و نچرال ( natural ) اگر از تولید کننده شکلات و یا شیرینی بپرسید احتمالا به یک پاسخ خواهید رسید و ان هم اختلاف رنگ پودر است و در توضیحی دیگر به طعم اشاره می کند.
اما در کنار رنگ و طعم محصول طرز تولید و چگونگی استفاده در تولید محصول مورد نظر بسیار اهمیت دارد پودر کاکائو نچرال یا همان طبیعی پس از فرایند فراوری دانه کاکائو و روغن گیری ان بدون هیچ افزودنی به دست می اید و درصد رطوبت ان به طور معمول دارای PH بین ۵ تا ۶ است دارای طعم و عطر قالب تری نسبت به الکالایز که با کربنات پتاسیم ترکیب می شود ( PH 7 ) و دارای عطر و طعم ضعیف تری است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر کاکائو اندونزی

فروش عمده پودر کاکائو اندونزی جامبی | Jambi cocoa

فروش عمده پودر کاکائو اندونزی در نوع معروف ترین ان در بازار ایران به نام …

کانال تلگرام