خانه / دانه خام قهوه / خرید دانه خام قهوه گونی فله

خرید دانه خام قهوه گونی فله

خرید دانه خام قهوه در قالب گونی های فله ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرمی پر شده در محل کارخانه کشورهای تولید کننده محصول، دانه های قهوه ۲ نوع روبوستا و عربیکای ان در برندهای مختلف وارد ایران می شود که معمولا موجود داریم.

خرید دانه خام قهوه

خرید دانه قهوه

خرید دانه قهوه را در ۲ نوع عربیکا و روبوستا از بازرگانی برکامان می توانید داشته باشید که به ۲ صورت دانه خام گونی های ۶۰ کیلوگرمی و رست داده حداقل فروش هر دان ۱۵ کیلوگرم امکان فروش داریم.
دانه خام قهوه را معمولا واحدهای رستری و عمده فروشان خرید دارند که ما با توجه به اینکه در تامین شرایط را فراهم کرده ایم که دانه های با کیفیت را همیشگی در اختیار مشتریان قرار دهیم می توانیم همکاری خوبی داشته باشیم.

رست سفارشی دانه قهوه

رست سفارشی قهوه

دانه خام را افرادی یا شرکت های های خاص خریداری می کنند اما عمده مشتریان دانه رست داده شده را نیاز دارند و ما با توجه به اینکه دانه رست داده شده را هم فروش داریم بنابراین امکان رست سفارشی در ۳ نوع مدیوم، شکلاتی و دارک را برای مشتریان فراهم کرده ایم.
فروش دان های رست داده شده در هر نوعی حداقل ۱۵ کیلوگرم است که با توجه به نوع عربیکا و روبوستا قیمت ها و کیفیت ها متفاوت هستند.

مرکز قهوه های پودری

مرکز قهوه های پودری

قهوه های فوری پودر و گرانولی ۳ نوع هستند و عبارتند از: قهوه فوری گلد، قهوه فوری کلاسیک و اسپرسو فوری که معمولا به صورت کارتن های فله ۲۵ کیلویی در این مرکز عرضه می شوند که عمدتا هم وارداتی هستند و محصول کشورهایی مانند برزیل و هند و ویتنام و کلمبیا و اکوادور البته در بازار ایران این چنین است.
این نوع قهوه های فوری تولید ایران هم در بازار موجود است اما با توجه به درخواست بسیار بالا در این حوزه امکان تامین از سمت تولید کننده های ایرانی وجود ندارد.

خرید پودر خامه ای کننده قهوه

خرید پودر خامه ای کننده قهوه

پودر خامه ای کننده قهوه که به شیر همراه قهوه یا همان کافی کریمر معروف است، خرید این محصول در نوع فله در مورد کیسه های ۲۵ کیلوگرمی انجام می شود که این محصول با درصد چربی های ۳۰ تا ۴۰ وارد بازار می شود.
با توجه به نوع برند و کشور تولید کننده کافی میت یا پودر خامه ای کننده قهوه قیمت گذاری می شود که تقریبا تمام برندهای موجود در بازار را موجود داریم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دانه های قهوه میکس

سفارش خرید بهترین دانه های قهوه میکس + خرید عمده

میکس دانه های قهوه یک روش آسان و لذیذ برای تهیه قهوه در خانه است …

کانال تلگرام