خانه / پودر کاکائو / فروش بهترین پودر کاکائو در بازار

فروش بهترین پودر کاکائو در بازار

فروش بهترین پودر کاکائو ۱۰-۱۲ الکالایز و نجرال با پی اچ ۷ و ۵ به صورت فله در قالب پاکت های ۲۵ کیلویی در بازار ایران به صورت مستقیم از محل انبارهای واردات روزانه در حال انجام است.
بهترین پودرهای کاکائو در ایران وارداتی هستند و مورد توجه واحدهای تولیدی فعال در زمینه مواد غذایی قرار گرفته اند این پودرهای کاکائو از بهترین دانه های خام کاکائو به دست می ایند و از قدیم تا به حال یکی از بهترین مواد اولیه های ممکن در شیرینی می باشند.

فروش بهترین پودر کاکائو

فروش بهترین پودر کاکائو

فروش بهترین پودر کاکائو ۱۰-۱۲ اگر چه در مورد برندهای خارجی در ایران بیشتر مورد توجه است اما برندی به نام افریقانا که محصول ایران است هم تبدیل به یکی از پودرهای با کیفت تولید ایران شده است.
برای تبدیل مجموعه تولیدی خود به بهترین های ایران نیاز به مواد اولیه با کیفیت خواهید داشت که بدون دغدغه ان را فراهم کنید بنابراین با توجه به وجود واسطه ها شما می توانید بهترین راه را که همان ارتباط با شرکت های بازرگانی است انتخاب کنید.

بازار فروش انواع پودر کاکائو

بازار فروش انواع پودر کاکائو

پودر کاکائو دارای انواع مختلفی از قبیل الکالایز و نچرال است که در مورد اکلالایز کد محصول های بسیار زیادی در مورد برندهای مختلف وجود دارد که باید با توجه به رنگ و طعم مورد نظر واحدهای تولیدی از بازار فروش خریداری شود.
ما می توانیم با توجه به نیاز بازار تمامی این کد محصول های موجود در بازار ایران را در مورد پودر کاکائو تامین کنیم البته با توجه به نحوه واردات و کشور مبدا و نوع محصول قیمت ها در بازار دارای تنوع می باشد.
پودرهای کاکائو تیره و روشن برای محصولاتی همچون شکلات ، لبنیات ، کیک و شیرینی و مکمل های ورزشی کاربرد بسیار زیادی دارد بنابراین شما با توجه به نوع نیاز خود در مورد پودر کاکائو با ما در ارتباط باشید.

واردات بهترین پودر کاکائو مالزی جولیانا

واردات بهترین پودر کاکائو مالزی جولیانا

پودر کاکائو جولیانا که نوعی محصول ۱۰-۱۲ الکالایزی است که در کشور مالزی از بهترین دانه های خام کاکائو تولید می شود و در بازار ایران از راه شهر تبریز وارد و عرضه می شود، این پودر کاکائو به صورت کیسه های فله ۲۵ کیلویی با بسته بندی محکم و با کیفیت می باشد.
جولیانا برندی از پودرهای کاکائوی مالزی در ایران می باشد که از مشتریان بسیار خوبی در بازار برخوردار شده است با توجه به قیمت نسبتا مناسبی که این محصول در بازار دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پودر کاکائو

پودر کاکائو کیسه ای

پودر کاکائو کیسه ای ۲۵ کیلویی الکالایز در برندهای مختلف مخصوص فروش به لوازم قنادی …

کانال تلگرام