خانه / روغن CBS / فروش عمده روغن جانشین کره کاکائو CBS

فروش عمده روغن جانشین کره کاکائو CBS

فروش عمده روغن CBS که جانشین کره کاکائو در تولید شکلات و بسیاری تولیدات در صنایع غذایی استفاده می شود در کارتن های ۲۰ کیلویی محصول کشورهای اسیایی و اروپایی در این مجموعه انجام می شود.
روغن سی بی اس که به دلیل قیمت زیادی که کره کاکائو دارد توانسته جانشین این محصول به عنوان مواد اولیه بسیاری از محصولات در صنایع غذایی قرار گیرد که البته محصول تولید شده بسیار قیمت پایین تر و البته کیفیت معمولی نسبت به مصحولی است که در ان از کره کاکائو استفاده می شود.

فروش عمده روغن CBS

فروش عمده روغن CBS

فروش عمده روغن CBS تقریبا خریدارنی از جنس تولید کننده دارد به این دلیل که این محصول به صورت مستقیم به عنوان مواد اولیه در ترکیب محصولات مواد غذایی قرار می گیرد معمولا کارتن هایی با وزن ۲۰ کیلویی دارد و مهمترین مارک های موجود در ایران هم محصولات کشور مالزی و هلند هستند.
فروش عمده روغن سی بی اس تنها مزیتی که برای خرید دارد قیمت فوق العاده ارزان ان نسبت به کره کاکائو اصل است که در واقع کره کاکائو باید برای تولید استفاده شود اما به دلیل قیمت بسیار بالای ان تولید کنندگان روی به سمت استفاده از روغن جانشین با نام CBS اورده اند.

  مرکز فروش روغن  مالزی

مرکز فروش روغن مالزی CBS

روغن CBS هم به مانند تمامی محصولات دیگر داری نمایندگی های فروش در ایران است و تقریبا تمامی کشور را تامین می کنند در این مراکز فروش روغن جانشین کره کاکائو سی بی اس مالزی در قالب مارک هایی مانند مای و یا سایم داربی عرضه می شود که هر کدام با توجه به نیاز خریداران مورد استفاده انان قرار می گیرد.

خرید 2 نوع کره کاکائو

خرید ۲ نوع کره کاکائو

کره کاکائو ۲ نوع بی بو و با بو دارد و در زمان تولید هر کدام جداگانه در کارتن های ۲۵ کیلویی قرار می گیرند مصرف هر کدام از این موارد بستگی به تولید کننده دارد که در محصول تولیدی خود کدام یک را خریداری و استفاده کند.
هر ۲ نوع کره کاکائو با بهترین کیفیت ها و قیمت برای فروش در انواع خارجی و ۱ نوع ایرانی موجود می باشد و برای اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره های مجموعه بازرگانی برکامان استفاده کنید.

قیمت روغن CBS خارجی

قیمت روغن CBS خارجی

روغن CBS در ایران تولید نمی شود و فقط انواع خارجی دارد بنابراین دارای قیمت های متفاوت و متغیر می باشد دلیل ان هم وجود واسطه ها و یا وارد کنندگان مختلف و نیاز تقریبا روزانه تولید کنندگان در کشور است. برای خریدی ارزان قیمت برای مجموعه خود می توانید با مراکزی کار کنید که مشخصا این محصول را به همراه پودر کاکائو و کره کاکائو فعالیت دارند چون با این نوع همکاری می توانید تقریبا مواد اولیه ای که بسیار کاربرد دارند برای مجموعه شما را یکجا خرید کنید و از بهترین قیمت های بدون واسطه بهره مند شوید.

فروش عمده پودر کاکائو برای تولید شکلات

فروش عمده پودر کاکائو برای تولید شکلات

پودر کاکائو یکی از مهمترین مواد اولیه در زمینه تولید شکلات و یا استفاده در کارخانه های لبنیات، کیک و کلوچه و بستنی است بنابراین با فروش عمده انواع پودرهای کاکائو ۱۰ -۱۲ خارجی در کیسه های ۲۵ کیلویی ان به صورت فله در کنار تولید کنندگان برای تامین خواهیم بود.
لازم به ذکر است که ودر کاکائو مرغوب درای ویژگی هایی از قبیل تلخ و یا شیرین، روشن و تیره می باشد که هر کدام هم دارای کدهای فراوانی می باشند که بهترین این است که برای خرید از ما مشاوره بگیرید.

فروش بهترین کره کاکائو

فروش بهترین کره کاکائو ایرانی

در ایران بهترین پودرهای کاکائوی با کیفیت وجود دارد که فقط ۱ مورد، ان هم مارک افریقانا محصول شرکت شیرین عسل است که در ایران تولید می شود و دیگر پودرهای دیگر فله و یا بسته بندی با مارک های ایرانی و خارجی تماما وارداتی است و در نوع بسته ای فقط در ایران بسته بندی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام