خانه / قهوه اسپرسو / مرکز فروش قهوه اسپرسو در تهران

مرکز فروش قهوه اسپرسو در تهران

فروش قهوه اسپرسو در تهران در انواع پودر قهوه اسپرسو هند، مکزیک، برزیل و ایرانی از کارتن های ۱۸ تا ۲۵ کیلویی در این مرکز فروش عمده قهوه با بهترین کیفیت ها و قیمت روزانه در حال انجام است.
پودر قهوه اسپرسو را یا مستقیم داخل کافی شاپ ها و مصرف شخصی سرو می کنند و یا اینکه مشتریان برای تولیداتی همچون کافی میکس و کاپوچینو از ان استفاده می کنند.

 فروش قهوه اسپرسو در تهران

فروش قهوه اسپرسو در تهران

فروش قهوه اسپرسو در تهران را در کنار انواع دانه های قهوه رست داده شده و پودر کاکائو و روغن cbs که از اصلی ترین مواد اولیه های موجود در شکلات می باشند را به صورت مستقیم از محل واردات در اختیار داریم.
قهوه اسپرسو را به ۲ عنوان در بازار می بینیم یا پودر قهوه اسپرسو و یا اینه دانه های قهوه ای که برای اماده سازی از ان به عنوان قهوه اسپرسو استفاده می شود.

خرید قهوه فوری

خرید قهوه فوری

خرید قهوه فوری در ۳ نوع اسپرسو فوری، پودر قهوه فوری کلاسیک و قهوه فوری گلد که کارتن های ۱۸ تا ۲۵ کیلویی را شامل می شود در این بازرگانی تخصصی قهوه و پودر کاکائو را می توانید با بهترین برندهای موجود در بازار ایران داشته باشید.

مرکز انواع قهوه روبوستا و عربیکا

مرکز انواع قهوه روبوستا و عربیکا

دانه قهوه در بازار ۲ نوع بسیار پر طرفدار دارد که عبارتند از دانه قهوه عربیکا و دانه قهوه روبوستا که هر کدام با توجه به سفارش مشتری رست های گوناگونی دارد از قبیل شکلاتی و مدیوم و دارک با توجه به نوع سفارش مشتریان این دانه های قهوه می تواند به صورت مشخص و یا میکس اماده شود و در اختیار انان قرار گیرد.

قهوه فوری گلد

قهوه فوری گلد

قهوه فوری گلد دارای اهمیت بسیار زیادی بین مصرف کنندگان است و مخصوصا در ایران چند برند شناخته شده دارد مانند انواع قهوه گلد هند که تاتا و یا توبک را شامل می شود و یا اینکه قهوه پرس ۲ اکوادور به بی نظیر ترین قهوه گلد در ایران است و همچنین قهوه های گلد برزیل، برای خرید حجمی این موارد توضیخ داده شده با ما در ارتباط باشید.

مرکز فروش قهوه 3 گرمی

مرکز فروش قهوه ۳ گرمی

قهوه ۳ گرمی که یک ساشه را شامل می شود در ایران به نام علی کافه معروف است که با توجه به نیاز بسیار بالای مشتریان از این قهوه های فوری تولید کنندگان بسیار زیادی مشغول به اماده سازی شبیه این نوع قهوه برای فروش در داخل بازار کرده اند که ما بهترین برندها و کیفیت ها را همراه با قیمت مناسب و رقابتی به شما معرفی خواهیم کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام