خانه / دانه خام کاکائو / مرکز خرید عمده دانه خام کاکائو فله ای

مرکز خرید عمده دانه خام کاکائو فله ای

خرید دانه خام کاکائو فله ای را به صورت عمده و مستقیم از واردات مخصوص تولید کنندگانی که قصد فراوری این محصول را دارند می توانند از این مرکز انجام دهند، ۲ محصول بسیار با اهمیت از دانه کاکائو پس از فراوری به دست می اید که عبارتند از پودر کاکائو و کره کاکائو که هر کدام در بخش تولید بسیار اهمیت دارند.
دانه خام کاکائو دارای انواع گوناگونی است که در کشورهای اسیایی، افریقایی و امریکایی در مزارع این کشورها کشت و برداشت می شود و هر کدام دارای کیفیت متفاوتی است.

تهیه دانه خام کاکائو

تهیه دانه خام کاکائو

درخت کاکائو بین ۴ تا ۱۰ متر ارتفاع دارد دارای برگ هایی ساده است و در تمام فصل ها گل های منظم و قرمز رنگی دارد، میوه ای زرد رنگ دارد این میوه بسته است و به اندازه یک خیار معمولی است درون این میوه ۲۵ تا ۴۵ دانه وجود دارد.
پس از جمع اوری میوه در فصل مورد نظر انبار می کنند تا پوسیده شود پس از این پوسیدگی دانه ها را از میوه جدا می کنند از این لحظه به بعد دانه خام کاکائو برای فراوری اماده می شود.

فراوری دانه خام کاکائو

فراوری دانه خام کاکائو

پس از اینکه میوه کاکائو پوسید و دانه های خام از ان جدا شد برای پوست جدا سازی پوست از مغز دانه روی سطح داغی قرار می دهند تا پوست بر اثر حرارت جدا شود، دانه در مرحله بعد اسیاب می شوند تا تبدیل به خمیر شوند.
برای جدا کردن چربی از دانه کاکائو از دستگاه هایی استفاده می شود به مانند دستگاه های روغن گیری کنجد که البته این دسنتگاه ها بسیار گران قیمت و در ایران تقریبا موجود نیست، به روغن جدا شده از دانه کاکائو کره کاکائو گفته می شود و باقیمانده در اصطلاح معروف به کیک کاکائو است.
کیک به دست امده کمی اسیدی است برای از بین بردن اسید ان و رسیدن به رنگ و عطر مورد نظر لازم است عمل فراوری انجام شود، کاکائویی که پس از فراوری به عمل می اید پودر کاکائوی الکالایز نام دارد این پودر کاکائو دارای رنگ و بوی متفاوتی است که به میزان قلیایی شدن ان در زمان فراوری بستگی دارد.
کیک کاکائو از میان غلتک هایی عبور داده می شود تا ریز شود و تبدیل به پودر شود اخرین مرحله پودر اسیاب شده به کمک جریان هوا از لوله های سرد کننده عبور داده می شود تا پس از خنک شدن هوا و پودر از هم جدا می شوند و پودر کاکائو اماده بسته بندی می شود.

خرید دانه کاکائو

خرید دانه خام کاکائو

خرید دانه خام کاکائو در مقدار قابل توجهی باید صورت گیرد و این محصول کاملا به صوررت سفارشی برای مشتریان وارد می شود بنابراین برای خرید، یک مجموعه تولیدی و یا تجاری باید به زمان انتظار هم توجه کند و بعد از ان اقدام به سفارش دانه خام کاکائو کند.
خرید دانه خام کاکائو در ایران ۲ صورت است که یا درخواست به صورت عمومی است و مشتریان درخواست کیلویی این محصول را دارند و یا اینکه مشاغلی برای تحقیق اولیه اقدام به ثبت سفارش حالا با حجمی بالاتر می کنند.

قیمت دانه کاکائو در ایران

قیمت دانه خام کاکائو در ایران

قیمت خرید دانه خام کاکائو در ایران بسیار متفاوت است و در واقع هیچ قیمت پایدار و ثابتی ندارد دلیل ان هم عدم موجودی همیشگی دانه خام کاکائو در بازار است برای اینکه از قیمت این دانه خام بسیار با اهمیت مطلع شوید فقط باید با ما در ارتباط باشید تا زمان موجودی محصول قیمت مشخص شود.
بنابراین ممکن است که در بازار قیمت های بسیار زیادی را به شما اعلام کنند که قبل از استعلام قیمت از مراکز معتبر خریداری نکنید.

خرید عمده پودر کاکائو

خرید عمده پودر کاکائو

خرید دانه خام کاکائو را می توانید با خرید عمده پودر کاکائو کامل کنید و کیسه های ۲۵ کیلویی با درصد چربی ۱۰-۱۲ را در انواع تیره و روشن و یا تلخ و شیرین در انواع مختلف کارک ها و برند ها داشته باشید.
خرید عمده دانه کاکائو را معمولا کارخانجات شکلات، لبنیات، کیک و کلوچه و یا قنادی ها و عطاری های هر شهر و استانی انجام می دهند که ما تامین این محصول با اهمیت را به صورت عمده داریم.

مرکز خرید عمده 2 نوع کره کاکائو

مرکز خرید عمده ۲ نوع کره کاکائو

مرکز خرید عمده کره و پودر کاکائو، کره کاکائو در ۲ نوع بو دار و بی بو تولید می شود و نوع معمول ان که بو دار است کاملا طعم و عطر شکلات دارد به همین دلیل هم شکلات های اصل بسیار خوشمزه هستند، مصرف دیگر این محصول در تولید لوازم ارایشی بهداشتی است که بسیار برای پوست انسان مفید است، و در محصولات پزشکی هم از این محصول طبیعی، استفاده هایی می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پودر کاکائو تیره 10-12

پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲ ( Alkalize )

پودر کاکائو تیره ۱۰-۱۲ ( Alkalize ) الکالایز که در زمان تولید با کربنات پتاسیم …

کانال تلگرام