خانه / پودر کاکائو S9 ترکیه / فروش پودر کاکائو S9 ترکیه از گمرک

فروش پودر کاکائو S9 ترکیه از گمرک

فروش پودر کاکائو S9 ترکیه ۱۰-۱۲ مستقیم از گمرک در مرز ایران و ترکیه، این محصول که به صورت فله ۲۵ کیلویی را که در ابتدا در انبار گمرک قرار داده می شود را به صورت مستقیم به مقصد خریداران ارسال می کنیم.
این روش فروش ۲ هدف بسیار خوب دارد اول اینکه واسطه ها حذف می شوند و دوم اینکه با ارزان ترین قیمت محصول را مشتریان خریداری می کنند.

فروش پودر کاکائو S9 ترکیه

فروش پودر کاکائو S9 ترکیه

فروش پودر کاکائو S9 ترکیه ۱۰-۱۲ با برند التین مارکا که پودری الکالایز است به صورت فله ۲۵ کیلویی در بازار ایران به صورت مستقیم از انبارهای محل نگهداری این محصول انجام می شود.
عمده خریداران این پودر کاکائو تولید کنندگان شکلات هستند دلیل ان هم رنگ تیره و دارک بودن ان است البته در انتخاب پودر کاکائو سلیقه تولید کنندگان و تایید کردن توسط مسئول فنی هم نقش دارد.

وارد کننده پودر کاکائو نچرال ترکیه

وارد کننده پودر کاکائو نچرال ترکیه

در کنار پودر کاکائو الکالایز کارخانه تولید کننده نوع نچرال این محصول را هم در ترکیه با درصد چربی ۱۰-۱۲ تولید می کند که وارد کننده این پودر کاکائو ۲۵ کیلویی نچرال کارخانجات شکلات هستند که برای مصرف کارخانه خود واردات را انجام می دهند و مازاد نیاز خود را هم برای فروش عمده به بازار عرضه می کنند.

نماینده پودر کاکائو S9

نماینده پودر کاکائو S9

پودر کاکائو S9 التین مارکای ترکیه دارای مراکز فروش زیادی در سطح کشور است که مهمترین ان به عنوان نمایندگی در تهران و تبریز فعالیت دارند البته نماینده که نمی شود به این نوع فروش گفت بلکه می شود نام پخش کنندگان اصلی را عنوان کرد.
بنابراین برای خرید پودر کاکائو دنبال نمایندگی نباشید که این محصول را انحصاری برای فروش فعالیت داشته باشد بلکه به دنبال شرکت های بازرگانی باشید که توانایی بسیار بالایی برای تامین همیشگی این محصول را به صورت مستقیم از واردات داشته باشند.

بهترین پودر کاکائوی جایگزین اس 9

بهترین پودر کاکائوی جایگزین اس ۹

در مورد فروش بهترین جایگزین پودر کاکائویی که بتواند نیاز مشتریان را در کنار اس ۹ براورده کند باید به چند کد از مارک های مختلف اشاره کرد که همان ۱۰-۱۲ باشند.
در این بین می شود به پودر کاکائو ایبیزا که نوعی دابل الکالایز گفته می شود اشاره کرد که محصول کشور اسپانیا با برند ناترا است و دیگر محصولی که نزدیک به پودر کاکائو S9 است مارک اوپرا کد OP 9 است که رنگی تیره و محصولی با کیفیت است.

مرکز فروش پودر کاکائو ارزان

مرکز فروش پودر کاکائو ارزان

بسیاری از کارخانجات کیک و کلوچه و بیسکویت همواره برای استفاده از پودر کاکائو ۱۰-۱۲ نیازی به کیفیت بسیاربالایی ندارند که ما با معرفی پودرهای ارزان قیمت ۱۰-۱۲ در این مرکز فروش راه را برای خرید ارزان این محصول هموار کرده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام