خانه / قهوه کلاسیک / فروش عمده قهوه کلاسیک اورا مشهد کارتن ۲۵ کیلویی

فروش عمده قهوه کلاسیک اورا مشهد کارتن ۲۵ کیلویی

فروش عمده قهوه کلاسیک ۲۵ کیلویی مشهد محصول مولتی کافه با نام معروف اورا کارتنی فله به همراه قهوه گلد ۲۳ کیلویی توبک هندی و تاتا ۲۵ کیلویی محصول کشور هند در این سایت نجام می شود.
قهوه کلاسیک اورا مشهد علاوه بر مصرف فوق العاده بالا در کافی شاپ های کشور در تولید ودرهای نوشیدنی های داغ به عنوان اصلی ترین مواد اولیه به کار می رود.

فروش عمده قهوه کلاسیک

فروش عمده قهوه کلاسیک

فروش عمده قهوه کلاسیک به صورت کارتن های ۲۵ کیلویی فله محصول کشور هند و کلاسیک تولید ایران بیشترین فروش ها را در بازار دارد.
با توجه به اینکه قهوه فوری کلاسیک از قیمت پایین تری در بازار به علت استفاده دانه قهوه روبوستا در زمان تولید دارد مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود کشانده است.
تجربه فروش عمده قهوه کلاسیک این مطلب را می رساند که تقریبا تمامی کافی شا هاپ از قهوه کلاسیک بیشترین استفاده را می برند، یکی دیگر از مکان های مصرف قهوه کلاسیک مراکز اداری و یا کارخانجاتی است که پرسنل بسیار زیادی دارند.

مرکز پخش قهوه مشهدی اورا

در مشهد قهوه ای بسیار معروف تولید می شود که محل تولید ان هم کارخانه مولتی کافه است این محصول به نام قهوه کلاسیک اورا و در اصطلاح به قهوه مشهدی معروف به اورا است، در این مرکز پخش انواع قهوه به خصوص قهوه فوری اورا در کارتن های ۲۵ کیلویی فله به فروش عمده می رسد.
لازم به ذکر است که با توجه به اینکه قهوه اورا در کشور با قیمت های مختلفی عرضه می شود فروش این مجموعه با پایین ترین قیمت و به صورت سراسری در یان مرکز فروش اعلام می شود و در همان روز درخواست، بار خریداری شده به هر کجای کشور که خریدار درخواست داشته باشد ارسال می شود.

خرید قهوه کلاسیک

خرید قهوه کلاسیک فله ۲۵ کیلویی به صورت عمده را با توجه به نوع مصرف معمولا ۳ گروه از مشتریان تشکیل می دهند که قیمت های اعلام شده در این بازرگانی می تواند نظر تمامی متقاضیان خرید را جلب کند.

  • کافی شاپ ها در تمامی نقاط کشور
  • عمده فروشان مستقر در اکثر شهرهای ایران
  • تولید کنندگان فعال در صنایع غذایی مخصوصا کافی میکس

خرید قهوه گلد

قهوه گلد و خرید عمده ان هم به صورت کارتن ۲۵ کیلویی و یا ۲۳ کیلویی در بازار در انواع هندی ان و یا اکوادور و کلمبیا از بیشترین سفارشات قهوه فوری گلد است.
نسکافه گلد که همان فهوه قهوه فوری است با توجه به عطر بسیار زیادی که در کنار طعم تلخ دارد خریداران این محصول را خاص کرده است.
البته باز هم ۳ گروه کافی شاپ ها، عمده فروشان در شهرهای مختلف و یا تولید کنندگان مستقر در بسیاری از مناطق کشور از جمله خریدارن عمده قهوه فوری گلد هستند.

فروش عمده دانه قهوه میکس کافئین بالا

فروش قهوه میکس کافئین بالا با قیمت هایی بسیار مناسب، فروش عمده دانه قهوه را ۱۰ ها نوع این محصول تشکیل می دهند دانه های قهوه روبوستا که بسیشتر اسیایی هستند مانند ویتنام و اندونزی و هند و عربیکا که شامل برزیل و اکوادور و بسیاری از کشورهای افریقایی می شود.
با توجه به اینکه کافئین در قهوه روبوستا بسیار بیشتر از مقدار کافئین در قهوه عربیکا است بنابراین میکس دانه های قهوه که کافئین خوبی را داشته باشند معمولا با دانه های روبوستا انجام می شود و به همین دلیل قیمت این نوع میکس در بازار تقریبا مناسب است هرچند که بیشترین سود را همین روش میکس دانه قهوه برای یک رستر و یا مرکز فروش حرفه ای دارد.
با توجه به درخواست مشتریان عمده این امکان فراهم است که میکس مورد نظر خریدارن در صورت سفارش قابل توجه انجام شود و در اختیار انان قرار گیرد البته بهترین نوع خرید برای خریدران قهوه میکس ارتباط با مراکز تخصصی فروش عمده قهوه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام