خانه / شکلات / فروش صادراتی شکلات به پاکستان و افغانستان

فروش صادراتی شکلات به پاکستان و افغانستان

صادرات شکلات به پاکستان در کنار فروش صادراتی شکلات به افغانستان روزانه در حجم های بسیار زیاد مخصوصا در نوع شکلات های ۱۰ کیلویی تافی و ۳۵۰ گرمی مینی کن سوربن در حال انجام است.
کشورهایی مانند پاکستان و افغانستان که تولید کننده در زمینه شکلات نیستند با توجه به هم مرز بودن و ارتباط راه های زمینی از بهترین کشورهایی هستند که محصولات ایرانی از جمله شکلات را خریدرای می کنند.

صادرات شکلات به پاکستان

صادرات شکلات به پاکستان

صادرات شکلات به پاکستان در ۲ نوع تافی های مغز دار از جمله فروش های صادراتی بسیار خوب می باشد با توجه به اینکه تاجران کشور پاکستان علاقه بسیار زیادی به دلایل مختلف به خرید محصولات ایرانی دارند بنابراین ما راه را برای مخصوصا انواع شکلات و شیرینی های ایرانی برای خرید این مشتریان هموار کرده ایم.

مرکز فروش شکلات قیفی به پاکستان

مرکز فروش شکلات قیفی به پاکستان

فروش شکلات مینی کن و یا همان قیفی ۳۵۰ گرمی سوربن کاله به نام مینی کن گارنت در این مرکز فروش شکلات جهت صادرات به کشور پاکستان انجام می شود.
صادرات شکلات مخصوصا شکلات های قیفی به پاکستان در شرایطی انجام می شود که این محصول علاوه بر استقبال بسیار زیاد ان در این کشور مورد نظر بسیاری از کشورهای منطقه و فرا منطقه قرار گرفته است.

صادرات شکلات به افغانستان

صادرات شکلات به افغانستان

کشور افغانستان تقریبا تمامی تولیدات ایران در زمینه شکلات و کیک و کلوچه و سایر محصولات را خریدرای می کند و این محصولات به این کشور روزانه صادر می شوند.
شکلات های تافی ساده و مغز دار ایرانی از جمله پر فروش ترین شکلات های ارزان قیمت می باشند که به کشورهایی مانند عراق و پاکستان و افغانستان صادر می شوند.

فروش مستقیم تافی ارزان قیمت به افغانستان

فروش مستقیم تافی ارزان قیمت به افغانستان

تافی های ارزان قیمت ایرانی به صورت کارتن های ۱۰ و یا ۱۲ کیلویی در حجم های تناژ به کشور افغانستان از مرزهایی که استان خراسان با این کشور دارد به صورت مستقیم از محل انبارهای کارخانه تولید کننده صادر می شود.
تافی های ارزان قیمت ایرانی با توجه به بستنه بندی و طعم های گوناگونی که دارد مورد نظر تاجران و مصرف کنندگان در کشور افغانستان قرار گرفته است و یکی از بهترین مشتریان این توع شکلات ها می باشند.

تولید کننده شکلات های صادراتی

تولید کننده شکلات های صادراتی

در ایران تولید کنندگان بسیار زیادی در زمینه شکلات فعالیت دارند که ۱۰۰ ها نوع شکلات را وارد بازار می کنند در این بین شکلات هایی شاخص تر از بقیه محصولات می شوند که جهت صادرات مورد فعالیت قرار می گیرند.
تولید شکلات در گوشه و کنار ایران انجام می شود اما از چند شهر به صورت خاص باید نام برد شهرهایی مانند تبریز و مشهد و کرج که سالانه حجم قابل توجهی از شکلات ها از این شهر ها به خارج از کشور صادر می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام