خانه / روغن CBS / فروش روغن سی بی اس cbs

فروش روغن سی بی اس cbs

فروش روغن سی بی اس cbs یا بهتر بگوییم جانشین کره کاکائو که درجه ذوب بین ۳۴ تا ۳۸ دارند در سال های اخیر در کارخانه های فعال در صنایع غذایی مخصوصا شکلات و شیرینی مورد توجه قرار گرفته به طور مستقیم از محل واردات در بازرگانی های مواد اولیه شکلات انجام می شود.
روغن های سی بی اس محصولاتی هستند که بر پایه پالم تولید می شوند و تمامی این مارک های روغن cbs در ایران وارداتی هستند و ایران تولید کننده ای برای این محصول ندارد.

فروش روغن cbs

فروش روغن cbs

فروش روغن cbs دو نوع قالبی و روکشی را شامل می شود این محصول با عنوان جایگزین کره کاکائو در صنعت شکلات بسیار کاربرد دارد تمامی روغن های سی بی اس به صورت کارتن های ۲۰ و یا ۲۵ کیلویی فله وارد ایران می شوند و در مراکز نگهداری از قبیل بنگاه های تخلیه بار و یا سردخانه ها نگهداری می شوند.
با توجه به اهمیت فروش روغن cbs با قیمت های مناسب و دست اول و همچنین چگونگی کیفیت و نگهداری محصول ما بهترین شرایط را برای این موارد در نظر گرفته ایم تا خریداران بدون دغدغه در مورد خرید حجمی خود اقدام کنند.

انواع cbs

انواع cbs

انواع cbs مخصوص ۲ نوع قالبی و روکشی است که در صنایع غذایی از جمله کارخانجات شکلات و شیرینی و حتی لبنیات بسیار بسیار کاربرد دارد این روغن جایگزین کره کاکائو به دلیل اینکه از درجه ذوب نسبتا بالایی که ۳۴ تا ۳۸ برخوردار است ، بسیار مورد توجه واحدهای تولیدی قرار گرفته البته علت اصلی این استقبال قیمت مناسب ان نسبت به کره کاکائو می باشد.

قیمت روغن سی بی اس

قیمت روغن سی بی اس

در سال های اخیر صنعت شکلات بسیار پیشرفت داشته است و شاهد پیدایش انواع برندهای شکلات در کنار برندهای قدیمی هستیم و این گستردگی فعالیت در تولید شکلات بازار رقابتی را ایجاد کرده است و برای این رقابت تولید کنندگان روی به محصولات جایگزین اورده اند که دراین بین می شود به روغن سی بی اس اشاره کرد که دارای قیمت پایین تری نسبت به کره کاکائو است.
با توجه به اینکه ۲ نوع روغن سی بی اس در بازار موجود می باشد بنابراین برای دریافت لیست قیمت روزانه در مورد برند خاصی با ما د رارتباط باشید.

تهران مرکز فروش روغن های cbs

تهران مرکز فروش روغن های cbs

گستردگی تولید کنندگان شکلات در کشور باعث این شده است که برای فروش مواد اولیه مورد استفاده این واحدها که پودر کاکائو و روغن cbs از مهمترین انها می باشد نیاز به مراکز فروش مستقیم دارد که از مهمترین این مکان ها تهران می باشد که اکثر وارد کنندگان بارهای وارداتی خود را در محل نگهداری بار در تهران قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام