خانه / شکلات تخته / صادرات شکلات تخته ای به افغانستان

صادرات شکلات تخته ای به افغانستان

صادرات شکلات تخته ای به افغانستان در نوع کارتن های فله ۱۲ کیلویی که در هر کارتن ۴ تخته ۳ کیلوگرمی توسط تولید کننده قرار داده شده در حجم های قابل توجه در حال انجام است.
انواع شکلات تلخ تخته ای، رنگی های میوه ای، سفید، شکلات کاکائو، شکلات تخته cbs، در این مرکز فروش و صادرات شکلات مورد فعالیت ما است.

صادرات شکلات

صادرات شکلات

صادرات شکلات ایران به ۱۰ ها کشور منطقه و فرا منطقه را با بهترین شکلات داریم برای خرید این تولیدات داخل که بسیار متنوع و خوشمزه می باشند با ما در ارتباط باشید تا بهترین ها را با اسان ترین روش انتقال به کشور مقصد را به شما پیشنهاد دهیم.
فروش های صادراتی در زمینه شکلات را با تجربه فروش در بازار مقصد مورد نظر شما را انجام می دهیم تا برای تامین و قیمت هیچ دغدغه ای هم نداشته باشید.

مرکز صادرات شکلات کاله

مرکز صادرات شکلات کاله

خرید شکلات های مینی کن و دیگر شکلات های سوربن کاله را باید از شرکت بانی چاو ایرانیان داشته باشید و دسترسی برای مشتریان به خرید از این شرکت بسیار سخت است و همیشه دچار سردرگمی هستند ما در این مجموعه این راه را اسان کرده ایم و فقط کافی است با ما در ارتباط باشید.

فروش صادراتی شکلات کاکائو

فروش صادراتی شکلات کاکائو

شکلات های کاکائو ایرانی بسیار متنوع هستند و از پذیرایی تا مایع دارد بنابراین با این تنوع طبیعتا بازارهای فروش صادراتی بسیار گسترده ای را هم دارد.
باتوجه به تولید شکلات های کاکائویی با پودرهای کاکائو متفاوتدر ارخانجات تولید شکلات این محصول را تبدیل به یک کالای لوکس در بازار فروش به خصوص فروش صادراتی کرده است بنابراین برای خرید این محصولات ایرانی می توانید در کنار ما باشید.

صادرات مواد اولیه شکلات به افغانستان

صادرات مواد اولیه شکلات به افغانستان

مواد اولیه شکلات و تامین صادراتی ان از اهمیت بسیار زیادی در بین تولید کنندگان برخوردرا است مخصوصا برای تولید کنندگان کشورهای افغانستان و یا پاکستان که تازه شروع به تولید برخی شکلات ها کرده اند.
شکلات های تخته ای از جمله این محصولات صادراتی است که به عنوان مواد اولیه برخی تولیدات در کشور افغانستان استفاده می شود.

پاکستان مقصد شکلات های صادراتی ایران

پاکستان مقصد شکلات های صادراتی ایران

در کنار افغانستان کشور دیگری که مقصد صادرات شکلات های ایرانی قرار گرفته است پاکستان است این ۲ کشور به دلیل هم مرز بودن با ایران و وجود مرزهای بسیار گسترده زمینی خریداران بزرگ محصولات صادراتی ایران را تشکیل می دهند.
برای خرید متنوع شکلات های ایرانی برای صادرات به کشور پاکستان با بهترین روش های مقرون به صرفه در کنار تاجران فعال در این زمینه هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام