خانه / پودر فومر / خرید پودر فومر قهوه ۱۰ کیلویی

خرید پودر فومر قهوه ۱۰ کیلویی

خرید پودر فومر قهوه ۱۰ کیلویی با برندهای مختلف که تماما وارداتی است را می توانید به راحتی داشته باشید.
پودر فومر محصولی هست با حجم بالا اما سبک و وظیفه اصلی این محصول فوم ( کف ) دهندگی به محصولات از قبیل کاپوچینو در صنعت قهوه است، با توجه به اینکه محصولاتی در بازار با برندهای اشنا وجود دارند که از نظر مشتریان دارای کیفیت و کف خوب هستند بنابراین برای تولید کنندگان پودرهای فوری،کیفیت در فومر بسیار مهم است.

خرید پودر فومر قهوه

پودر فومر

خرید پودر فومر قهوه در کنار کافی کریمر خریدهایی هستند که همیشه با هم انجام می شوند فومر ۱۰ کیلویی است و کریمر ۲۵ کیلویی هر ۲ مورد در صنعت قهوه کاربرد دارند و وارداتی هستند.
وظیفه اصلی فومر کف دهندگی پس از اماده سازی است و از نظر مشتری هر میزان که فوم محصول بالاتر باشد فومر مرغوب است اما ما به شما در زمینه با کیفیت شدن محصول پس از استفاده فومر کمک خواهیم کرد.

تثبیت کننده فوم قهوه

تثبیت کننده فوم

برای اینکه محصولات پودری که فومر در ان استفاده می کنید کف یا فوم خوبی دهد محصولی را به شما پیشنهاد می دهیم که با اضافه کردن ۱درصد در تولید حدود ۴ درصد استفاده فومر را برای شما کم می کند و در عین حال کف کاپوچینوی شما را زیاد و پایدار می کند این محصول به تثبیت کننده کف معروف است و استفاده ان بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است.

درصد استفاده فومر

درصد استفاده فومر

درصد استفاده از فومر در تولیدات متفاوت است و اگر بدون تثبیت کننده در کاپوچینو استفاده شود حدود ۸ تا ۱۱ گرم است اما اگر تثبیت کننده کف استفاده کنید تا حدود ۵ درصد هم کمتر می شود.
اگر به دنبال تولید محصولات پودری هستید بهترین پیشنهاد ما به شما خرید مواد اولیه از بازرگانی هایی هست که مستقیم محصولات مورد نظر شما را هم تولید می کنند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام