خانه / پودر کاکائو NATURAL / توزیع مستقیم پودر کاکائو نچرال درجه ۱ NATURAL

توزیع مستقیم پودر کاکائو نچرال درجه ۱ NATURAL

توزیع مستقیم پودر کاکائو نچرال درجه ۱ NATURAL در نوع ۱۰-۱۲ ترکیه ای این محصول از شهر تبریز به سراسر کشور روزانه توسط بازرگانی برکامان انجام می شود.
این محصول هم مانند نوع الکالایز در کیسه های فله ۲۵ کیلویی قرار دارد و یکی از بهترین فروش های روز را به خود اختصاص می دهد.

توزیع مستقیم پودر کاکائو نچرال

توزیع مستقیم پودر کاکائو نچرال

توزیع مستقیم پودر کاکائو نچرال NATURAL التین مارکا و KAFCI که هر ۲ محصول تولید کشور ترکیه با درصد چربی ۱۰-۱۲ می باشند در این مجموعه بازرگانی به صورت فله ۲۵ کیلویی در حال انجام است.
با توجه به خرید کارخانجات تولید شکلات و کیک و بیسکویت نیازر به خرید این نوع پودر کاکائوطبیعی در کشور بسیار زیاد است که ما در بهترین شرایط قیمتی و حجمی تامین کننده این محصول هستیم.

وارد کننده پودر کاکائو نچرال

وارد کننده پودر کاکائو نچرال

پودر کاکائو نچرال به ۲ صورت ثبت سفارش می شود و از محل کارخانه تولید کننده خریدرای توسط وارد کننده وارد کشور می شود که این موارد خرید توسط شرکت بازرگانی به صورت مستقیم و یا کارخانه تولید کننده در ایران برای تولید محصولات خود این خرید را انجام می دهد و مازاد نیاز خود را وارد بازار کشور می کند.

مرکز پودر کاکائو اصل

مرکز پودر کاکائو اصل

در این مرکز فروش، پودر کاکائو اصل ۱۰-۱۲ که تولید شده در بهترین کارخانه های فراوری در دنیا می باشد پس از واردات، مستقیم در اختیار تولید کنندگان و خریداران عمده قرار می گیرد.
پودر کاکائو اصل که در واقع ۲ نوع الکالایز با کدهای زیاد و نچرال که همان طبیعی است را شامل می شود در قالب مارک های مختلف که تولید شده در کشورهای گوناگون است را شامل می شود.

فروش پودر کاکائو S9 از گمرک تبریز

فروش پودر کاکائو S9 از گمرک تبریز

گمرک سهلان استان اذربایجان که در نزدیکی تبریز قرار دارد محل اصلی واردات پودر کاکائو ترکیه S9 و S8 در کنار نوع نچرال التین مارکا و KAFCI است که فروش مستقیم از این گمرک در خصوص پودر کاکائو را ما در حجم های عمده انجام می دهیم.
یکی از بهترین خریدهای پودر کاکائو که عمدتا تولید کنندگان فعال در صنایع غذایی این خرید ها را انجام می دهند خرید مستقیم از محل واردات محصول می باشد که ۲ ویژگی بسیار مهم دارد اول خرید دست اول و ارزان دوم تامین عمده و همیشگی این محصول بنابراین برای این نوع خرید در کنار شما خواهیم بود.

مرکز فروش انواع پودر کاکائو

مرکز فروش انواع پودر کاکائو

کارخانه های تولید کننده انواع شکلات، بستنی، لبنیات، قهوه، بیسکویت و ارایشی بهداشتی و حتی تولید کننده های مکمل های ورزشی احتیاج به خرید پودر کاکائو در انواع مختلف ان دارند که ما در این مرکز فروش پودر کاکائو این نیازهای خرید را براورده خواهیم کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام