خانه / پودر قهوه / واردات پودر کاکائو و قهوه ۲۰۲۱

واردات پودر کاکائو و قهوه ۲۰۲۱

واردات پودر قهوه در سال میلادی ۲۰۲۱ اگر چه با افزایش هزینه های گمرکی همراه بوده در کنار انواع پودر کاکائو ۱۰-۱۲ توسط شرکت های بازرگانی تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی همچنان در حال انجام است.
به طور کل این ۲ محصول پر کاربرد از قبیل پودر کاکائو و قهوه های فوری ماهیانه در حجم های بسیار گسترده در وارد کشور می شوند و مورد استفاده کارخانجات تولید شکلات و قهوه قرار می گیرند.

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو

واردات پودر کاکائو در مورد ۲ نوع ۱۰-۱۲ الکالایز و نچرال به صورت مستمر مخصوص برندهای شناخته شده از قبیل کارگیل هلند ، چند برند مالزی که مهمترین ان فیوریچ است و نوع التین مارکای ترکیه S9 ، ناترا اسپانیا ، اپرا فرانسه و بسیاری از پودرهای ارزان قیمت دیگر که محصوفل اندونزی سرامد انها است به صورت روزانه انجام می شود.
پودر کاکائو را می شود گفت که در تمامی لوازم قنادی فروش ها عطاری ها که مصارف خرد دارند و کارخانجات تولیدی شکلات شیرینی و بیسکویت و لبنیات به صورت عمده استفاده می شود و همین گستردگی زیاد باعث درخواست بسیار بالایی در خصوص این محصول شده است که انتخاب شرکت بازرگانی فعالی که بتواند این سفارشات را تامین کند بسیار مهم است.

واردات پودر قهوه

واردات پودر قهوه

واردات پور قهوه های فوری کلاسیک ، گلد و اسپرسو ( اسپری درایر ) در کنار انواع مختلف دانه قهوه را شرکت های فعال در زمینه تامین مواد اولیه کارخانجات در حجم های بسیار زیاد در سال ۲۰۲۱ هم به مثل سال گذشته البته با حجم های بیشتر انجام می دهند.
کافی شاپ ها از جمله مشتریان خرد این محصولات در حد ۱ کارتن ۲ کارتن هستند اما برای خرید عمده انواع قهوه های فوری این کارخانجات تولید کننده پودرهای نوشیدنی داغ هستند که درخواست های بسیار بالا دارند. بنابراین برای تامین واحدهای تولیدی مخصوصا کافی میکس و کاپوچینو ما می توانیم در کنار این مجموعه ها حضور داشته باشیم البته فومر و کافی کریمر و پودر کاکائو را هم برای این دسته از مشتریان تامین خواهیم کرد.

صادرات قهوه فوری

صادرات قهوه فوری

در خصوص صادرات پودرهای قهوه فوری باید به این نکته اشاره کرد که ایران روز به روز در صنعت قهوه در حال تبدیل شدن به قدرتی در منطقه و جهان است و نشان دهنده این موضوع افتتاح روز به روز کارخانجات تولید قهوه فوری و پودرهای نوشیدنی داغ می باشد.
البته باید به این نکته اشاره کرد که پودرهای نوشیدنی گرم از الویت های صادرات قهوه است به این معنی که این محصول با بسته بندی های گوناگون زیبا می تواند با کیفیت بسیار خوبی که محصول دارد جایگزینی برای برندهای مطرح در بازارهای بین المللی باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پودر کاکائو

پودر کاکائو کیسه ای

پودر کاکائو کیسه ای ۲۵ کیلویی الکالایز در برندهای مختلف مخصوص فروش به لوازم قنادی …

کانال تلگرام