خانه / زعفران / فروش عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتی از خراسان رضوی به مرکزیت مشهد که حدود ۷۰ درصد سهم صادرات ایران را دارد روزانه با بهترین کیفیت ها و قیمت به صورت خرید مستقیم ازکشاورزان ویا تعاونی های روستایی در حال انجام است.
برای اینکه نسبت به تامین مورد نیاز زعفران خود جهت صادرات دغدغه ای نداشته باشید احتیاج به تامین کنندگان بزرگ دارید که ما این کار را در کنار شما انجام خواهیم داد.

فروش عمده زعفران

فروش زعفران

فروش عمده زعفران فله کیلویی در مورد تمام انواع زعفران که ۵ نوع را شامل می شود را با بهترین شرایط کیفیت و قیمت انجام می دهیم در ابتدا سخن با کشاورزان که همان تولید کنندگان زعفران هستند می باشد که فقط می توانند با یک تماس زعفران خود را به ما بفروشند است.
در مورد بعد خریداران عمده را خطاب قرار می دهیم که با ارتباط با ما می توانند محصول مورد نظر خود را بدون دغدغه تهیه کنند البته اگر خرید عمده داشته باشند.

معرفی انواع زعفران

معرفی انواع زعفران

به طور کل در ۵ نوع زعفران مورد خرید و فروش قرار می گیرد و هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشد که در ادامه انواع مختلف این زعفران ها را اشاره خواهیم کرد.

  •  نگین
  •  سرگل
  • پوشال
  • دسته ( دخترپیچ )
  • سفیدی ( کنج ،ریشه یا خامه )

بهترین زعفران صادراتی

بهترین زعفران صادراتی

از زعفران نگین که ۲ نوع نگین و شبه نگین دارد و دارای ظاهری کاملا زیبا و پرچم های سالم با عطر و طعم فوق العاده است می توان به عنوان بهترین گزینه برای زعفران های صادراتی اشاره کرد.
دلیل اصلی استقبال بی نظیر مشتریان صادراتی از زعفران نگین سالم بودن پرچم محصول است و می شود با این گل سالم انواع بسته بندی های بی نظیر را در مورد محصول در نظر گرفت و همین بسته بندی ها از طرف خریداران این امکان را می دهد که مشتریان بسیلر زیادی را برای محصول پیدا کنند.

صادرات شکلات های مرغوب

صادرات شکلات های مرغوب

در کنار صادرات زعفران ایرانی که بسیار مورد توجه کشورهای دنیا قرار دارد انواع شکلات های مرغوب ایرانی را که تولید شده در کارخانجات ایران است هم مورد توجه جهانیان قرار دارد.
شکلات هایی که پودر کاکائو در تولید ان نقش بسیار مهمی دارد و می تواند این محصول را از نگاه مشتریان بسیار با کیفیت جلوه دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صادرات شکلات تولید کنندگان در (berkaman) بازرگانی برکامان
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09127844120
پست الکترونیکی: berkaman@gmail.com
کانال تلگرام